Welkom op mijn reisblog

13 juni 2018 - Giessenburg, Nederland

Minder dan een week voor vertrek, steeds meer mensen hebben mij gevraagd of ik een blog bij zou gaan houden. Natuurlijk vind ik het leuk om iedereen te laten weten wat ik in Peru allemaal mee ga maken, dus daarom inderdaad dit blog aangemaakt. Ik zal proberen er elke week een verslagje met wat foto's op te zetten.

1. Annemarie Vink:
    17 juni 2018
    Ik heb je nog niet leren kennen en je gaat al op reis! Wat gaaf dat je je beschikbaar hebt gesteld, en je zult zeker iets gaan bijdragen daar in Peru. Ik zou graag met je meelezen en meebidden. Groetjes, een goede reis en een gezegende tijd!!
  2. Wout en Jennie Rijneveld:
    17 juni 2018
    Hoi Lydia, Leuk dat je een blog bij gaat houden.
    We zijn erg benieuwd naar je belevenissen. En hoe het met je gaat.
    Goede reis a.s.dinsdag. En Gods Zegen.
  3. Ab en Ria de Jongh:
    18 juni 2018
    Hallo Lydia,
    We willen je graag een goede reis toewensen en een gezegende tijd in Peru. Graag blijven we op de hoogte van je wel en wee bij Pedro en Tanja en de kinderen. Doe ze de hartelijke groeten van ons.
    Lieve groet van Ab en Ria de Jongh
  4. Roos de Fijter:
    19 juni 2018
    Fijn Lydia, dat je een blog gaat bijhouden om ons zo te laten meeleven met je.
    Wens je een heel goede reis en heel veel sterkte met alle aanpassingen in je nieuwe omgeving. Ik denk aan je.
    Tante Roos.
  5. Wilma Balla:
    21 juni 2018
    Leuk om te horen dat je naar Peru gaat, laat maar horen wat je daar gaat doen. Hoe lang ben je van plan om in Peru te verblijven? Jemimah gaat haar herfst semester op een universiteit in Lima doen, ze vertrekt op 12 Augustus. Ben benieuwd of jullie verblijf overlapt? Blessings, tante Wilma
  6. Danielle Versteeg:
    6 augustus 2018
    Leuk om jou zo te volgen...