Weer veilig thuis!!!

21 december 2018 - Giessenburg, Nederland

Hallo allemaal,

Hier is dan echt mijn laatste verhaal, ik ben gisterenmiddag weer in Nederland aangekomen. Ik heb nog een gezellige tijd gehad met mijn vader en mijn zusje. Daarna was het dan echt tijd op afscheid te nemen, dat was best moeilijk na een half jaar met elkaar samen geleefd te hebben. Maar ik zag er toch wel echt naar uit om weer terug te gaan. We hebben een hele goede reis gehad, op Schiphol werd ik opgewacht door een deel van ons gezin, dus dat was erg leuk. Ik vond het meteen erg koud dus dat wordt nog wel even wennen, maar dat komt vast snel weer goed. Ook heb ik nog last van een jetlag, maar dat is ook wel normaal bij 6 uur tijdsverschil. Ik ben erg blij dat ik hier de feestdagen weer mee kan beleven en ga daarna rustig kijken hoe het verder allemaal gaat lopen.

Bedankt voor jullie interesse in mijn reis en verblijf in Peru en voor de reacties op mijn berichten, dat heeft me erg goed gedaan.

Hartelijke groeten,

Lydia

1. Caroline:
    21 december 2018
    Welkom thuis Lydia! Nu fijn bijkomen van de reis en emoties. Met plezier heb ik je berichten gelezen..mooi om op terug te zien.

Goede fijne dagen voor jou en je familie!
  2. Carine:
    21 december 2018
    Fijn dat je weer thuis bent Lydia! Een hele omschakeling naar ons koude kikkerlandje:-) We wensen je gezegende kerstdagen toe, heerlijk om dan weer bij je eigen familie te zijn!
  3. Nineke:
    21 december 2018
    Bedankt voor je verhalen. Erg interessant allemaal. Nu weer wennen hier in je eigen land. Hele goede kerstdagen en Gods rijke zegen alvast voor het nieuwe jaar.
  4. Wout en Jennie Rijneveld:
    21 december 2018
    Hallo Lydia, ik vond het leuk om zo op afstand toch een beetje je mee te beleven door je uitgebreide
    verhalen. Fijn dat je vader en zus in Peru geweest zijn zodat ze konden zien waar je geweest ben. Gelukkig ben je weer veilig thuis. Hele fijne feestdagen en hopelijk gauw tot ziens. Liefs Wout en Jenniee.
  5. Roos de Fijter:
    21 december 2018
    Wat fijn Lydia, dat je weer heelhuids geland bent. Het was heel boeiend om via je spannende reisverhalen een beetje met je te kunnen meeleven. De familie en vooral de kinderen zullen je vast wel heel erg missen. Jij bent een mooie ervaring rijker door wat je daar kon doen.
    Wens je fijne kerstdagen toe Lydia samen met je familie en hoop je gauw weer eens te zien.
  6. Esther:
    22 december 2018
    Welkom thuis. Wat een ervaring!!! Geniet van de feestdagen.
    Groetjes Esther
  7. Jenny:
    22 december 2018
    Welkom thuis lydia, wat een mooie belevenis is het voor jou geweest. Ik hoop je snel weer te zien en dan nog een hoop te horen over wat je allemaal hebt beleefd. Hele fijne dagen toegewenst.
    Liefs van Jenny
  8. Ton en Tineke:
    Welkom thuis Lydia.
    Ik denk dat je heeeel blij bent je familie en de nichtjes weer te zien.
    Fijne dagen gewenst.
  9. Corrie van Breugel:
    23 december 2018
    Welkom thuis Lydia. Weer samen met je familie.
    Dank je wel voor je mooie verhalen.
    Ik wens je mooie en fijne feestdagen toe.