Een kort bericht

12 november 2018 - Juan Guerra, Peru

Hallo allemaal,

Deze keer even een kort bericht, met wel heel leuk nieuws. Precies over een maand zullen namelijk mijn vader en zusje op bezoek komen. Ze zullen 11 december in Lima aankomen en daar een nichtje van ons ontmoeten, ook zullen ze daar overnachten. Dan komen ze 12 december naar Juan Guerra, om Pedro en Tanja en de kinderen te ontmoeten en te zien en te ervaren hoe ik hier een half jaar door gebracht heb.

Daarna zullen wij er met z’n drieën nog een paar dagen op uit gaan. Daarna zullen we samen naar Lima vliegen en vervolgens ook samen naar Nederland terug reizen. En dat vind ik wel erg fijn, want in mijn eentje vond ik de reis naar Peru toe toch wel een beetje saai.

Vanmiddag hebben we Pedro op gehaald van het vliegveld in Tarapoto. Hij is 9 dagen in Lima geweest om daar in verschillende kerken te spreken. Tanja, de kinderen en ik hebben het die tijd dus zonder hem moeten doen, gelukkig is het allemaal wel goed gegaan. Ook Pedro heeft een goede tijd gehad, de kinderen waren erg blij om hun vader weer te zien.

Hartelijke groeten,

1. Esther:
    13 november 2018
    Wat gaaf... Een goed vooruit zicht dat je niet alleen terug hoeft te reizen!
    Geniet nog van de laatste tijd daar
  2. Dicky van Dijk:
    13 november 2018
    De vliegtuigen tussen Lima en Tarapoto vliegen niet voor niets, nu weer door Pedro en volgende maand
    je pa en Hannah, fijn dat ze het gaan en kunnen zien hoe jouw leven er deze tijd uit ziet.
    Nou proffesora Lydia nog even er tegen aan met lesgeven.
  3. Connie Kleppe:
    13 november 2018
    Nou Lydia, dat wordt een echt heel leuke afsluiter van deze bijzondere tijd!
  4. Caroline:
    13 november 2018
    Wat fijn Lydia, een leuk vooruitzicht!
  5. Corrie Stronks.:
    13 november 2018
    Wat geweldig leuk zeg dat er familie overkomt! Echt heel leuk. Dan kunnen zij iets ervaren van jouw leven daar in Peru.
    Nou nog een aantal fijne weken daar hoor! En tot ziens!
  6. Govert van Wijngaarden:
    13 november 2018
    Je ziet er naar uit om de familie weer te zien merk ik Lydia. Fijn om elke keer te lezen hoe het met je gaat.
    Ben benieuwd hoe je straks het sterk georganiseerde Nederland zal ervaren.

Heel veel genoegen nog in het verre land.

Hartelijke groet Govert en Jannie.
  7. Roos de Fijter:
    13 november 2018
    Mooi nieuws Lydia. ‘k Kan me voorstellen dat je nu toch wel de dagen zal gaan aftellen tot je vader en Hannah gaan arriveren. Leuk hoor, familie over. Wens je nog hele goeie laatste weken.
    Lieve groet, tante Roos.
  8. Aristha:
    13 november 2018
    Geniet nog van je laatste tijd in Peru! Fijn zeg dat je vader en zusje langskomen. Dat is wel gezellig om samen met hen terug naar Nederland te reizen.
  9. Nineke:
    13 november 2018
    Dat is erg leuk om te lezen dat je vader en Hannah je komen "ophalen". En dan ook nog een paar dagen samen wat zien van het land. Dat is wel een hele mooie afsluiting van de tijd die je daar hebt gehad. Wat zul je een hoop indrukken te verwerken hebben. Nog een hele goede tijd gewenst, hoor. Groetjes
  10. Wout en Jennie rijneveld:
    13 november 2018
    Wat leuk Lydia dat je vader en Hannah bij je op bezoek komen en je dan met hen samen terug kan reizen naar Nederland.
    Leuk ook voor hen om te zien waar je het laatste half jaar gewoond en geleefd hebt. Het zien is toch altijd anders als er over horen. Dan wens ik jou nog een hele goede tijd in Peru en veel gezelligheid met je familie. Liefs en groetjes.
  11. Corrie van Breugel:
    13 november 2018
    Dat is een fijn vooruitzicht Lydia.
    Ook gezellig om samen nog wat te ondernemen.
    En dan weer teug naar huis. Wat gaat het toch snel. Hopelijk met een volie rugzak aan ervaringen en vooral mooie herinneringen.
    Nog even genieten.
    Liefs.